Update ProFin: Inkoopfacturen automatisch doorboeken

29 January 2024

Aniel Badri

Managing Director Softpak

profile picture
Image of a Softpak Profin announcement

Met de nieuwe update voor ProFin is het mogelijk om inkoopfacturen automatisch door te boeken. Dit kan door middel van een Scheduler taak, die automatisch wordt uitgevoerd op het opgegeven tijdstip.

Hoe werkt het?

De Scheduler taak controleert alle inkoopfacturen met de status “Approved” of “Checked”. Als de status “Approved” is, wordt de factuur automatisch doorgeboekt. Als de status “Checked” is, wordt de factuur automatisch doorgeboekt als de klant geen gebruik maakt van de “Approval” status.

E-mail notificatie

Als een factuur niet doorgeboekt kan worden, wordt er een e-mail notificatie verstuurd. Nadat het probleem is opgelost, wordt de factuur in de volgende run opnieuw doorgeboekt.

Vereisten

  • Softpak Release 23.01+
  • Softpak ProFin
  • Softpak Scheduler

Voordelen van automatische doorboeking

  • Het vermindert de kans op fouten
  • Het bespaart tijd en moeite
  • Het zorgt voor een efficiëntere verwerking van inkoopfacturen

Het laatste nieuws


Gewijzigde timings douanesystemen

We willen u graag informeren over de gewijzigde timings van de nieuwe douaneaangiftesystemen. Je...

13/09/2024
NCTS to DVA

Omzetting NCTS naar DVA

Zoals we allemaal weten, komt de omzetting van NCTS naar DVA er snel aan en gaan we allemaal op 29...

13/09/2024
Vopak

Vopak start met DMS 4.1

Sinds enkele weken maken Vopak Energy en Vopak Terminal Vlaardingen gebruik van de DMS 4.1,...

19/07/2024